Tuesday, September 29, 2009

Seminggu berhari raya..(belum siap lagi..xyah baca!)

Ziarah pusara atok NN



Pagi raya, sembahyang raya.
menu utama first raya-lontong di samping lemang,ketupat,rendang,etc..

Sesi bergambar mmg perkara wajib.At least 2 jam lepas semayang raya.


Duit raya mmg wajib!


video
Anda boleh nampak Dato' Seri Najib,Tun Hasmah,Tun Mahathir.
Masih dendam dgn reporters..nasib baik encik polis tolong halang reporters tu dari aku. Kalau x dah lama kene tolak.. Halang aku 'sahaja' pulak tu! haha.. Hero of the day!
Xdelah terkilan sangat because dah byk kali jumpa Tun M,duduk depan2 lagi.
kali ni saje nak tgk rumah die + rumah2 disekeliling! hehe

2 comments:

Aiman Yee said...

haha..
tp xnmpk muka u pun dlm video tu.. :)

intannuratiqahmohamadyunus said...

ala...Aiman..
kan i kate x siap lg.x boleh baca!
mmglah x nampak muka i,dah i yg tukar rakam,bukannya abg polis tu.. hehee!!