Thursday, November 26, 2009

The best treatment for stress is SHOPPING!!

Hari ni pukul 1.30 tghari Wanie,Tiqah,Qis dan saya pegi Mahattah..
Hilangkan stress, persiapan Raya Haji & sambutan cuti.
Jangan tanya untuk ape,nama pun perempuan!
Saje pilih hari Khamis sebab Jumaat dah Raya Haji. Jadi,sale yg paling best, hari nilah.
Semua lelong,semua jual murah! Jika anda ikut kami tadi,adalah peluang anda nak tengok mulut kami terlopong dgn harga runtuh.

Jadi,ape yang kami buat ialah..



Bought some cookies,pie and cakes.. Hmm..
Saya beli paling banyak. Nafsu mengalahkan org puasa!


Pakcik Arab yg bagi test mcm2 cookies. Termasuk cookies herba arab yg rasanya..
Bluekkk..!! Amiklah gambar die nak ambik hati..


Kambing biri2 yg bersedia untuk disembelih.
Boleh pulak lepas tu diorg ambik darah kambing ni pastu main kejar2 pastu sental kat muka!Acara Timbang berat. Okay,ni bukan kaki kami. Semua semangat nak timbang berat sebab berat kat sini lagi ringan dari berat kalau timbang kat gamaah. Siap ada resit bukti lagi! haha..



Rambang mata.. Seriously x tau nak pilih yang mane!
Sampai kedai tu nak tutup. Kamilah antara customer terakhir..



Balqis,Tiqah and Wanie & their make-up things..
Saya x beli ye.. hohoho!!


Kasut Idaman Kami (Saya,Tiqah & Wanie)
Tak beli sebab dah beli kasut kat kedai 1st td. Beristighfar banyak kami tadi nak tahan nafsu.
Sabar.. sabar.. ade duit nanti kite datang lagi. Bile makcik arab tu pegang kasut tu, 3-3 jeling je makcik tuh! takut makcik tu ambik!


Yes.. This is what i do when i miss my family!
Mak,Abah, Selamat Hari Raya Aidiladha..
Love u sangat2!!!!

p/s : fewh.. Lupa segala masalah kejap bila shopping. See.. the power of shopping! Amaran kerajaan Malaysia, don't do this at home! terutamanya bile tgh sengkek..

2 comments:

fa-aja-aja said...

haha..bagus2..
but me
MAkan is therapy for stress!!

sila bawa sy ke kedai yg ada mknn sedap2......

Dr. Wanie Azeera said...

makan adalah baja kepada lemak, ye pot hahha~~