Friday, November 27, 2009

SHe tagged me

Bismillahirrahmanirrahim,

Min Tagged NAFIESAH, so, i have to do..
because, I for INTAN

1)Bekas kekasih saya adalah:
-Brandon Routh,Edward Cullen,Gerrard Butler,Kevin Zegers,Taylor Lautner,
Okay,saya tipu! I never had..

2)Saya sedang mendengar:
Lagu Raya..

3)Mungkin saya patut:
Stop sulking with my family because they didn't answer my call on eid!!

4)Saya suka:
Tiru gaya and accent Mat Salleh bercakap dalam movie..
Siap hafal dialog P.S I love You

5)Sahabat-sahabat baik saya adalah:
Sekarang semuanya berada di Perak Darul Ridzuan & in my house right now.
Including the one who tagged me.


6)Saya tak faham:
Kenapa org slalu cop muka saya ni dah couple..
I don't like it.

7)Saya kehilangan:
Peluang untuk bersama dgn keluarga for the nesxt 5 years.
Padahal nak balik tiap tahun!

8)Ramai yang kata:
I have a stunning smile..

9)Makna nama saya:
Intan=intan
Nur=cahaya
Atiqah=berharga

Intan Nur Atiqah=Intan Cahaya Berharga
Saya suka bila x-friend saya panggil nama penuh saya..

10)Cinta itu:
Love is easily the most empty cliche,the most useless word,and at the same time the most powerful human emotion. ~Eternity love is just for ALLAH S.W.T~
**Ini header blog saya..ehehe..

11)Di suatu tempat sese0rang sedang:
menonton do re mi fa so la si do

12)Saya akan cuba:
untuk tidak begitu keras hati

13)Ayat"selamanya"bermaksud:
Eternity, Forever and ever..

14)Telef0n bimbit saya:
Ada gambar saya & diniy,brandon, diserikan dgn nada dering perempuan menjerit nak kena bunuh..

15)Bila saya terjaga dari tidur:
cari my teddy,bantal I.N.T.A.N pastu tarik balik saratoga sampai kepala and to be continued..

16)Saya meluat bila melihat:
Org yg pinjam barang x pulangkan barang tersebut dlm keadaan 100% sama seperti dipinjam..


17)Pesta/Parti adalah:
I don't know about parties, but i know about majlis2 rasmi and function sbb dari kecik
Mak & Abah sentiasa bawak kami ke mana-mana.. Abah & his protocol.
Haha..Boleh kawin anak raja..


18)Haiwan yang paling c0mel yg pernah saya jumpa:
My Aqil.. Kucing yg saya bela dari kecik macam anak sendiri. Tidur, main and makan bersama. Bila pergi PASUM je,bangah & adik xnak jaga dia sampai dia hilang..
Still mad about that!

19)Peringkat umur yg paling menyer0n0kkan:
18-Kemuncak remaja..

20)Hari ni:
Hari Raya Aidiladha & Hari menyeksa perut dgn senarai rumah terbuka!

21)Malam ni saya akan:
Tidur sepuas puasnya nak qada' balik x tidur mlm tadi.

22)Es0k saya akan:
Tengok org sembelih unta. Itupun kalau berjaya bangun awal..
Oh,ye.. ada lagi satu lagi rumah terbuka


23)Saya betul2 inginkan:
Diamond ring 100 % sebijik mcm yg mak bagi b4 masuk PASUM.
Cincin tu dah rosak tahun lepas..

24)Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi nie
Terpaksa pasrah dgn mata yg agak sembap sebab x cukup tidur dan sebab menangis..
Sigh..

25)Pusat membeli belah/arked permainan:
Sangat menarik jika ada kad kredit

26)Makanan barat atau jepun:
Barat.. Lamb chop & spaghetti are the best!
Tapi sehari mesti jumpa nasik. Nama pun perut melayu

27)Bilik yg terang atau gelap:
Gelap dgn lampu kuning yg malap

28)Makanan segera adalah:
Makanan yg menyegerakan kita ke hospital seterusnya liang lahad..

29)Ayat terakhir yg anda katakan pada sese0rang:
Tanta Qadim

30)Siapa yg anda mahu tag??
Siapa yg rasa nak buat..
Ni kan negara demokrasi.. saya bukan diktator..
(Really miss this moment!)

p/s: entry untuk hari raya haji hanya akan dipost setelah habis program beraya..

2 comments:

dr.ashiya said...

terharu,
huuuu~~~

fa-aja-aja said...

ala min..cek mls nk bu tag2 ni..sori ye.;p

ohye..apa jadik dgn cincin ko tuh intan nur atiqah? hehehe