Saturday, November 7, 2009

bola oh bola..

Zaman kanak2 riang bile mak anjurkan program and jemput Pemain Perak. Tengah fanatik plak mase tu!balik terus hias2 gambar..gambar ni crop sebb ade kwn ni sebok je diri sebelah!haha..
kanak2 sungguh! seriously,kalau suruh buat skali lagi,x hingin!



Owh Yeahh..
Negeri 9 menang Piala Malaysia!!!
'Hoben Jang hoben!!!!'
Dapat je mesej dari kawan from Terengganu,terus aku melompat2 keriangan dan menjerit2!
3 gol pulak tu!! Salah sorang penjaring.. Zaquan..Wee~~
Kelantan kalah! Hohohoho.. Tp,aku sorg je yg menjerit2 keriangan di rumah ini.. Ye,saya seorang sahaja! Housemateku yg lain tidak berperasaan walaupun ade 3 org kelantan dan sorang org nogori. Terpaksalah berkongsi ke'excited'an ni dgn org2 Malaysia..Thanx Malaysian!

Teringat mase kat kampung opah dulu,time Piala Malaysia je,segala dan semua sanak saudara berkumpul depan T.V dari atuk,opah,anak,menantu dan cicit.kalau Perak ade lawan la,negeri lain x kesahla.. Ade 2 kali rasenye,final tu menemukan Perak dan Negeri 9. Hatiku tanpa berbelah bahagi menyokong Perak! tinggal abah sorg je yg sokong N.9.
Sian abah,patutnye aku sokong N.9.dah lahir N.9 kan? Time Perak dapat gol..bersorak habis kitorg.siap buat wave lagi. tima N.9 gol,aku tau abah nak jerit,tapi abah diam je.. coz kitorg sume tgh mencarut2! sian abah.. Mase ni lah Pak Ngah akan keluarkan bahasa carutan sendiri seperti buntung & koheng! hahaha.. Tapi if N.9 je lawan,tentulah aku sokong N.9!
Kan best if mlm ni aku kat Msia..mesti abah happy sebab tetiba penyokong N.9 bertambah! hehe..

Thanx to N.9 for brighten my day and make me smile! Aishh..Mase kelas anatomy tadi mengantuk habis!x pernah mengantuk mcm tu.bkn aku sorg,sume pun camtu!beli nescaffe dgn harapan x ngantuk pastu tapi tiada kesan.(dgn lecturer ke depan ke belakang ajar). nasib baik ade break sejam.sempat tidur.segar terus masa anat practical!balik rumah terus bantai sup pasta semangkuk,nasi sepinggan,& roti serunding dlm sekali harung! That's the best thing u can do when u stress selain tido! hehe.. Petang tu melawat rumah adik2 junior. Nak elakkan diri daripada duduk di rumah lama sangat..esok petang nak g mane ek after kelas?
Hmm.. pegi mahattah la,window shopping!!

GO PERAK & NEGERI SEMBILAN!!!!

p/s : i did some blog walking & found this,
"Mengapa perempuan kadang-kadang lagi ego berbanding lelaki? Dah suka tu, cakap la suka. Kan mudah. Boleh kita couple terus. Dia tak tahu ke aku ni lelaki yang amat setia lagi romantis? "

Hehehe. Aku tau dia tengah baca apa yang aku tulis ni.

Lelaki ni sangat ngek..Knp bukan die je yg confess?sape laki sekarang ni?
aish..but yet,still so sweet..

2 comments:

fa-aja-aja said...

aku x ngtuk plak kelas anat td..tah nape.he

ko jerit psl bola tuh sbb aku tido kot,tuh aku xperasan..ceceh.mcm la aku sokong mana2 kan.

intanpayung said...

ececece pot,yelah..
ko je yg x ngantuk!pot hebat! tapi baris aku,mmg dah surrender habis! aku sampai keluar2 air mata tahan menguap.

Aku siap lompat2 jerit2..pastu dgn excited gtau piah..dia bleh ckp haa??
pastu die tanye,asal kalau negeri lain menang korg x happy camni?adeh..kalau negeri lain menang,lantak diorgla..negeri diorg..sigh!