Saturday, November 28, 2009

Intan=diamond???

Tiba2, I missed my ring sooo much!
Pot punya pasallah ni.. tanya2 pasal cincin aku..
Terpaksalah tengah2 malam camni saya meng 'google' nak cari cincin yg serupa dgn cincinku..
Jangan tanya ape jd dgn cincinku tu..


My Sayang.. cantik kan?
Cincin ni lah yg byk menyelamatkan diri drpd pak arab yg ajak kawin.
Ramai jugak yg ingat dah tunang sbb cincin ni.


Beautiful.. Tapi,cincin saya xde cabang2. So,reject!


Hampir serupa.. Tapi cutting x cantik. x kemas.


Fuhh.. Menawan! Tapi diamond tu terlalu petak! x serupa..


Ada rupa.. Tapi..
But something goes wrong somewhere.. don't know what..


I think this is the best! Love it! memang serupa!
Beware, suatu hari nanti, 'KAU MILIKKU!'


Bentuk Cincin = Princess Cut Diamond Ring
Harga= 2070 USD = RM 7021.44 (**Uhuks2 ..)

Mahal pun mahal lah. Nak buat camne kan. Saya memang x minat emas kuning tu.
Macam makcik2.. mataku hanya bersinar2 bila nampak diamond dan emas putih.
Sape suruh taruk nama intan kan.. ehehe..

P/s: xpe2.. bila dah kerja nanti, simpanlah duit gaji sikit2. Sikit2 lama2 jadi bukit.. I'll make sure this will be mine!


2 comments:

fezaL Mohd said...

peh silau mata ni tgk haha .

intannuratiqahmohamadyunus said...

haha...
duit pun bersinar sinar gak kan?
pastu kepala pun berpinar2 pening..